Dobra wiadomość dla fanów Ikea
Plany rozbudowy sklepu Ikea w Wednesbury, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów internetowych i stworzyć dziesiątki miejsc pracy, zostały zatwierdzone.
Walsall Council udzielił zgody szwedzkim gigantom mebli na wzniesienie tymczasowego budynku zawierającego 51 szafek na Click and Collect.

Szefowie powiedzieli, że rozwój stworzy łącznie 41 miejsc pracy i złagodzi istniejący problem braku miejsca w sklepie przy Park Lane. Dodali, że popyt rośnie z powodu Covid-19.
Obecnie „kliknij i odbierz” może obsłużyć tylko 20 zamówień na raz, ale nowy budynek – który będzie działał przez 36 miesięcy – pomieści do 100 towarów klientów.
We wniosku agenci ds. planowania Quod powiedzieli: „Proponowane obiekty C&C są tymczasowym środkiem mającym na celu zaspokojenie bieżących pilnych wymagań klientów, w wyniku czego wymagana jest tymczasowa zgoda na budynek.
„Ikea dokonuje przeglądu bardziej trwałego rozwiązania, aby odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie klientów na usługi C&C.
„Rosnąca popularność handlu internetowego i wpływ Covid-19 między innymi oznaczają, że sprzedawcy muszą być w stanie szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań.
„Zapotrzebowanie na C&C znacznie wzrosło w sklepie Ikea Wednesbury.
„W rezultacie sklep nie jest obecnie w stanie zaspokoić istniejącego zapotrzebowania klientów, ponieważ nie ma wystarczającej ilości miejsca do przechowywania zamówień klientów”.
Dodali: „Nowe obiekty pozwolą na dodatkową powierzchnię magazynową dla większej liczby zamówień, co umożliwi Ikei lepsze zaspokojenie potrzeb ich obecnych klientów.
„W świetle obecnej pandemii Covid-19 propozycje ułatwią zakupy zdystansowane społecznie, dając obecnym klientom w Ikei możliwość robienia zakupów bez konieczności wchodzenia do sklepu, zapewnią większą elastyczność w wyborze, kiedy robią zakupy i unikną godzin szczytu, i umożliwia bezdotykowy odbiór towarów pobieranych z szafek.
„Pracownicy IKEA zapewnią również zachowanie dystansu społecznego przez cały czas przyjmowania zamówień z magazynu, prosząc klientów, aby pozostali w swoich pojazdach, dopóki nie opuszczą zatoki parkingowej”.