Klienci Tesco powinni sprawdzić wyciągi bankowe po „błędzie technicznym” stacji benzynowej
Sieć supermarketów stwierdziła, że „błąd techniczny” oznacza, że klienci, którzy kupili paliwo w październiku, listopadzie i grudniu, są teraz obciążani kosztami.
Klienci Tesco zostali zdumieni, gdy zostali obciążeni opłatami za paliwo, które kupili kilka miesięcy temu.
Kupujący otrzymali w tym tygodniu wezwania do zapłaty za paliwo, które kupili w zeszłym roku – w niektórych przypadkach trzy miesiące po wizycie w supermarkecie.
Sprzedawca powiedział, że pisze do klientów dotkniętych „błędem technicznym” i nikt nie zostanie obciążony dwukrotnie.
W wiadomościach podano, że z powodu „usterki technicznej” niektórzy klienci w rzeczywistości nie płacili za paliwo, które wlali do swoich pojazdów.
„Z przykrością informujemy, że niestety co najmniej jedna z naszych płatności kartą kredytową / debetową nie została przetworzona na naszych stacjach benzynowych” – wyjaśnia wiadomość e-mail.
Klienci są informowani, że płatności zostaną ściągane w ciągu pięciu dni roboczych, a supermarket obiecuje, że „na pewno nie zapłacisz dwa razy”.
Kupujących identyfikowano na podstawie danych karty Clubcard, której w tym czasie użyli, aby zbierać punkty za paliwo.
Jedną z ofiar błędu jest były szef brytyjskiej policji Stuart Donald, którego obciążono kwotą 49,99 funtów za benzynę kupioną 26 października na placu Tesco w Hull.
Powiedział, że został poinformowany, że pieniądze zostaną zabrane w ciągu najbliższych kilku dni.